Bel
06-30032520 / 06-43243062
Contact
info@binthout.nl
Openingstijden

Ma-Vrij, 9:00-17:00uur

Routebeschrijving

Herfterlaan 2c, 8024 PJ Zwolle

Herfterlaan 2c, 8024 PJ Zwolle

Ma-Vrij, 9:00-17:00uur

FAQ

Wat is uw retourbeleid?

Als u een artikel wil retourneren, stuur dan een e-mail naar info@binthout.nl en we sturen u de retourinstructies. Artikelen die bij Binthout zijn gekocht, kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd, op voorwaarde dat ze in hun oorspronkelijke staat zijn. Producten die op maat gemaakt zijn met bijvoorbeeld een lasergravure kunnen niet geretourneerd worden.

Let op, we behouden ons het recht om retouren te weigeren als de artikelen zijn gebruikt, beschadigd of niet voldoen aan onze normen voor retourzendingen. Alle verzendkosten zijn niet-restitueerbaar, tenzij wordt vastgesteld dat het product defect of beschadigd is. We raden aan om uw retourzending te voorzien van tracking en het pakket te verzekeren. Binthout is niet verantwoordelijk als het geretourneerde pakket verloren of beschadigd is geraakt.

Bij het ruilen voor een ander artikel wachten we tot het geretourneerde artikel is ontvangen voordat het nieuwe artikel wordt verzonden. Verzendkosten zijn van toepassing elke keer dat we naar u verzenden. Stuur een e-mail naar info@binthout.nl met eventuele vragen voorafgaand aan de aankoop als u niet zeker bent van een artikel.

Wat is uw privacybeleid?

Uw privacy is belangrijk voor ons. Bij Binthout verzamelen wij alleen informatie die nodig is om uw bestelling te voltooien of om contact met u op te nemen over uw bestelling. Informatie verzameld bij het afrekenen omvat naam, verzendadres, factuuradres, e-mailadres en telefoonnummer.

Voor meer informatie kunt u onze privacyverklaring lezen.

Is deze site veilig?

Alle persoonlijke informatie die via deze site wordt ingediend, is beschermd. Wij maken gebruik van een speciale codering om ervoor te zorgen dat de privégegevens die tijdens het aankoopproces worden verstrekt, veilig blijven. Online-beveiliging om uw persoonlijke gegevens tegen ongeoorloofd gebruik te beschermen, wordt geboden door de SSL-codering (Secure Sockets Layer).

Wat als ik fouten tegenkom tijdens het uitchecken?

Als u tijdens het afrekenen een fout tegenkomt, is het hoogstwaarschijnlijk dat uw browser en onze website niet samenwerken. Brengt u ons, via email, op de hoogte van de fout? Bij voorbaat dank!

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Log in op uw klantaccount om de status van uw bestelling te controleren. Van daaruit kunt u kiezen voor een optie om de bestelling te bekijken. Nadat u op de bestelling hebt geklikt, kunt u zien of deze wordt uitgevoerd, verzonden of vastgehouden.

Indien u als gast hebt uitgecheckt, neem dan contact op met info@binthout.nl om de status van de bestelling te controleren.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer uw bestelling wordt verzonden is afhankelijk van het soort product en de hoeveelheid maatwerk. U kunt altijd inloggen op uw klantaccount om de status te zien of het trackingnummer gebruiken dat is vermeld in de bevestigingsmail van uw verzending om pakketten te volgen. 

Kan ik ook een spoedorder plaatsen?

Stuur een e-mail naar info@binthout.nl als er speciale omstandigheden zijn waarvan u wilt dat wij deze weten.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Neem contact op met info@binthout.nl om eventuele wijzigingen aan te vragen.

 

Voor alle andere vragen, neem contact op met info@binthout.nl